නංඟී ඔයා නම් මගේ පන වේය ....... සම



ඇදලා ගෙමින් මගේ තුරුලටම ඇයව ....... ගෙන
ඇගේ මුළු ගතම මගේ පැත්තට ........ හරවගෙන
මගේ තොල් ඇගේ තොල් පෙති මත ... තබාගෙන
ඉරුවා මමත් හොද හැටි ඇය ............ බදාගෙන

පැටියෝ එපා මට නම් හරි බයයි ........ වගේ
අල්ලලා බලන්නකො පපුවත් ගැහෙයි ... මගේ
අයියේ ඔබේ ආදරයේ තියෙන .......... අගේ
දැනිලා ඒක යනවා මුළු ඇඟම ........... දිගේ

ඇතුලෙන් ලොක් කරලා තිබුනට දොර ...... වහලා
එන්නට පුළුවන්නේ සාලෙට දොර .......... ඇරලා
බැරිවෙන්නට එන්න දෙනකන් අපි ......... ඇරලා
එන්නම් පැටියෝ දොර එළියෙන් ලොක් ... කරලා

අසයි පැටියෝ මා ඔබෙ හුරතල් ....... වලට
මිහිරක් දැනෙයි එකෙන් මගේ මුළු ... ඇඟට
අරගෙන මාව ඔබගේ උනුසුම ......... ලඟට
සනසනු මැනවී මා පත්නොකරා ....... දුකට

නංඟී ඔයා නම් මගේ පන වේය ....... සම
දෙන්නම් ඔබට ප්‍රේමයේ ඇති දේම ... හැම
හොරැහින් බලන්නට ඇති කාරණය ... කිම
මත්වී සිටින්නේ ඔබගේ රුවට ......... මම

දෙතොලට හිරකරන් තොල් පෙති දෙක ... ඈගේ
හොද හැටි රතුකලෙමි උපරිමයෙන්ම ....... වගේ
හෙමිහිට එද්දි සිපගනිමින් බෙල්ල .......... දිගේ
රණහංසියන් නෙත ගැටුනා නේද .......... මගේ

හැට්ටෙට යටින් තියෙනා ඒ දෙකම ...... මෘදූ
හිරවී තිබෙන්නේ බොත්තම් නිසා ...... යෙදූ
දුන්නොත් මෙමට දැක ගන්නට තිසරු ... සුදූ
සිපගමි නංඟියේ මම ඒ දෙකම .......... කඳූ

සැඟවී සිටිය කළු බ්‍රෙසියර් එක ...... අස්සේ
දුටුවේ තිසරු එලියට ගත්තට ........ පස්සේ
දෙනවිට හාදු මම ඒවට හැම ........ තිස්සේ
නංඟිගේ අත යනවා මගේ කලිසම ... අස්සේ

ඇය මිරිකනා විට හෙමිහිට දෙකම ....... ඇට
මගේ තොල් දුවනවා ඇයගේ තිසරු ...... වට
මිහිරක් දැනුනා මට ඇතැගිලි වදින .... කොට
නංඟියේ කෙලින් වී ගෙන එයි මගේ ... හොට



අස්සෙන් අත දමා සුදු ගල් දෙක ... මුලට
ඇල්ලුව විටදි දැනුනා ගතියක් .... තෙතට
අයියේ එපා කියලා කිව්වත් ....... මෙමට
ඇල්ලුවා එතන මම තව චුට්ටක් .... තදට

ඇදලා හෙමින් මල්ලිව අරගෙන ....... පිටට
දුන්නා ඇයට අල්ලාගන්නට ........... අතට
අක්කා එන්න පෙර දොර ඇරගෙන ... පිටට
ආසයි පැටියේ එය අරගත්තොත් ...... කටට

මට ඉබගන්න අයියගේ මේ පොල්ල ...... සුදූ
පොඩ්ඩක් හැරෙන්නකෝ අයියේ අතට ... උඩූ
පැටියෝ මොකද මේ හරියේ මයිල් ....... අඩූ
යන්නට පෙර කියන්නකෝ සුදු අයියේ ... බඩූ

නංඟී ඔබාගෙන මගේ මල්ලියව ...... කටේ
දිව ගෙනයනවා හිමිහිට තොප්පියේ ... වටේ
වරකට එක බැගින් දාගෙන ඇගේ .... කටේ
එලියට දමනවා ඇතුලේ තියෙන ...... ඇටේ

දැන්නම් නංඟියෙ බැහැ ඉවසන් ........... ඉන්න
ඕනා මටත් මල් විල ඔබෙ සිප ............ ගන්න
ඇඳලා තියෙන එක වහලා ............. ගලවන්න
බැහැ බැහැ නොකිය දැන්වත් මට ඉඩ ... දෙන්න

කොච්චර එපා කිව්වත් නංඟී ...... මෙමට
ගත්තනේ ගලවලා එය මගේ වම් ... අතට
බැලුවම ලංකරලා මල් ජංගිය ...... මුවට
තිබුනා මිහිරි සුවඳක් එකේ ...... හොඳට

උස්සා සාය ඇයගේ මම ඉන ......... ලඟට
මුව ලංකෙරුවා හිමිහිට මිහිරැති ....... විලට
බෙහෙතකටවත් කෙස් වැවිලා නැති ... යසට
සිපගත්තමයි දැනුනේ රස මගේ ....... කටට

සුදුවට තියෙන ඇයගේ කියුබානු .... රටේ
ඉහලින් තිබෙන මෑ කියලා කියන ... ඇටේ
උරනා විටදී මම තදකරගෙනම ...... කටේ
නංඟී ෆොම් වී ගෙන එයි හැටට ..... හැටේ

පැටියෝ තවත් බැහැ මට නම් ඉන්න ... බයයි
ගෙදරට අහුවුනොත් මා පණ පිටින් ..... මරයි
අයියේ මාව අරගෙන යන්නකෝ ...... කියයි
බැහැ කිය කියා නංඟී තව සැපම ..... හොයයි

හිමිහිට ඇයගේ එක එක මම ...... ගලෝලා
ගත්තා ඇයව පිටි පස්සට .......... හරෝලා
බය නොම වන්න කියමින් ඇය ... නලෝලා
ගත්තා මල්ලියව හෙමිහිට ....... හොලෝලා

ඔබ වැනි කෙනෙක් මට කරගන්නට ... භාරී
දෙවියන් පිහිට වේවිද ලොව ........ බලධාරී
නංඟියෙ භය නොවේ ඉදපන් මගේ .... නාරී
හිල්ටොන් පෙනි පෙනී මම යමි ..... ගලදාරී

අයියා කරන විට දේවල් මට ......... නේක
ගෑවෙනවා එකේ මගේ අයියගේ ...... අරක
දුන්නොත් පැටියෝ ඔයාට දැන්මම ... මේක
දෙන්නට දෙයක් නැතිවෙයි මට එක ... රෑක

එකේ තමයි ඇත්තේ මගේ ගැහැණු ........ කම
පැටියෝ හිතන්නකෝ පොඩ්ඩක් ගැනත් ... මම
වැදිලා කැඩුනොතින් එකේ තියෙන ........ හම
රැක ගන්නට මටත් බැරිවෙයි මගේ ........ නම

අයියේ ඔයා මගේ පන දැන් තමයි ...... සුදා
කරනා දෙයක් කරන්න ඇතුලටම .... නොදා
බැස්සොත් ඕක මගේ අහවල් එකට .... කිදා
නොදනී හැදෙයිදෝ මට මොන වගේ ... රුදා

ගල්දෙක අස්සේ බැස්සට මගේ පොල්ල ... කිදා
භය නොම වන්න නොදමමි මම ඒක ..... කඩා
නංඟිට ආදරෙයි මම මේ ලොවට .......... වඩා
රැකගමි එය මගේ ඇස් දෙක වගේ ........ සදා

අයියේ යම් දිනක ඔබ නොදැමුවොත් ... කඩා
ඉන්නට වෙන්නේ මට ආතල් නැතුව ..... සදා
ඉන්නකෝ ඉවසලා තව ටික දිනක් ....... සුදා
දෙන්නම් දාන්නට හනිමුන් දාට ......... කඩා

බැරි උනොතින් ඉන්න දෙන්නට එක ... ගේක
සත්තයි මැරෙනවා මම නම් මතු ......... දාක
නොකරා මගේ හඳවත මෙතරම් ....... සෝක
ඉන්නට බැරිද අයියේ ලඟ හැම .......... රෑක

නංඟියා මගේ ඇත්තට හරි ..... සුකුමාලී
ඇගෙ රස තැනින් මී බින්දු එයි .... බෙරී
යන්නට කලින් ඒ මී පැණි ටික .... වේලී
අවසන් කල යුතුයි මගේ පන්දම් ... පාලී

මගේ මගේ මුළු ඇඟම දැන් රත් වී ගෙන ... එනවා
ගල් දෙක මැදින් මල්ලියා පිබගෙන ......... යනවා
අමුතුම මිහිරි ගතියක් ඇති වී ගෙන ......... එනවා
ගල් දෙක මැදින් සව් කැඳ විසිවී ............. යනවා

අයියේ ඇයි එවා ඔබ එතනම ......... යව්වේ
එවා අපිට ගුණ බව යාළුවා ........... කිව්වේ
එවා කන්නේ ඇයි කියලා මම ...... ඇහුව්වේ
ලස්සන වෙන්න හැකි හින්දලු ඇය ... කිව්වේ

නංඟියේ ඔබ කලින් කිවා නම් ......... ඔන්න
තිබුනා ඔබගේ කටටම එවා ............ ගන්න
දැන් බිම වැටිලා හොද නැහැ එය ... අරගන්න
බිදුවක් දෙකක් නම් පොල්ලේ ඇති ... ඔන්න

කව්දැයි මේක ලොක් කෙරුවේ පිට ......... පැත්තෙන්
කියනවා ඇහුනා හයියෙන් කාමරේ ........... අස්සෙන්
ඉක්මනටම නො ඇරියොත් නංඟියෙ පිට ... පැත්තේන්
දෙනවා ඇත්තමයි තමුසෙට මම ........... කොස්සෙන්

නංඟී ඉකමනට ඇඟලා ඇඳුම ............ ඇගේ
ඇරියා දොර හිමින් කිසිවක් නොවුනා ... වගේ
මී පැණී බිංදුවක් මහවැලි නදිය .......... වගේ
බේරෙනවා දුටිමි ඇගේ වම් කකුල ....... දිගේ

අක්කේ මම යනවා යන්නට නා ... ගන්න
දැන්මම යනවාද ඔය අයියලා ...... යන්න
පැය දෙක තුනක් යනවා එලියට ... එන්න
ඔයාලට බැරි වේවි මම එනකන් ... ඉන්න

හොරැහින් බලා ඇය කියමින් මගේ ... දෙස
ඉඟියක් කලා ඇය මට හොදවයින් ..... යස
තෙරුම් ගන්න බැරි වූවත් ඇගේ ....... බස
සතුටක් ලැබුනි එනමුත් මට ඇගෙන් ... රස

එහෙනම් ඔන්න මම යනවා ගෙට ... යන්න
අයියේ ඔබේ මිතුරා වෙරි ගුඩ් ....... ඔන්න
ලැබුනා ගොඩක් දෙවල් මට දැන ... ගන්න
අපහු එද්දි මෙයාව එක්කන් ........ එන්න

මා ගැන ඇය මගේ මිතුරා වෙත ........... කියලා
ගියානේ ඇය හෙමින් ගේ ඇතුලට .......... දුවාලා
අන්තිම මොහොතේ මා දෙස බැල්මක් ... හෙලලා
නොපෙනී ගියා දොර රෙද්දට ඇය ......... වැහිලා

ගිය මොහොතේම ඇය ගේ ඇතුලට ......... දුවලා
එව්වා මොකක්දෝ මට ඇය මට ටෙක්ස් ... කරලා
බැලුවම මම මගේ මොබයිල් එක .......... ඇදලා
"වල් කොල්ලා" කියලා තිබුනා එහි ......... ලියලා

3 comments: